ByznysSpráva IT v době HomeOfficů

https://smart1.cz/wp-content/uploads/2021/01/sprava-it-v-dobe-homeoffice-thumbnail.jpg

Správa IT v době HomeOfficů

Dnešní době, kdy přechází většina firem na HomeOffice se nabízí otázka, jak dělat správu IT firem, když většina zaměstnanců klienta sedí doma?

Divili byste se, ale je to snadnější, než se na první pohled zdá – dělat správu IT lze totiž s použitím vhodných nástrojů odkudkoli a kdykoli.

Aby zaměstnanci mohli fungovat z domova, potřebují zpravidla mnohem víc IT péče, než když sedí v kanceláři. Nejen že řeší standardní IT problémy, co se objevují jako v každé firmě, ale doma navíc řeší, jak připojit tiskárnu, jak si nastavit VPN, jak zabezpečit počítač před dětmi a mnoho dalšího s čím se v kanceláří nemuseli potýkat.

S tímto a mnoho dalšími kuriozitami jsme se setkávali v hojné míře během jarní karantény a máme tak zkušenosti s ledasčím. Dokonce jsme během celorepublikové karantény přebírali IT správu nového klienta, co čítal 40+ počítačů, a to kompletně vzdáleně. Dnes se zpětně na toto přebírání díváme s určitou hrdostí, jelikož to i pro nás byla velmi zvláštní a cenná zkušenost.

Ale nyní už k tomu, jak převzít správu IT v době koronaviru a nucených HomeOfficů.

Základ je spolupráce klienta a jeho zaměstnanců

Bez součinnosti zaměstnanců klienta by se převzít správu IT nepodařilo. Se zaměstnanci komunikujeme pouze po telefonu, či Skype, nebo modernějšího MS Teams a navádíme je, jak nám mají asistovat, abychom mohli prvotní převzetí úspěšně dokončit.

Celá tato operace s každým zaměstnancem trvá cca 10 minut a poté se zaměstnanec už nemusí o nic starat a můžeme mu pomoci s čímkoli, co lze řešit vzdáleně.

90% problémů lze řešit vzdáleně

Díky vhodným IT nástrojům dokážeme většinu požadavků vyřešit vzdáleně k plné spokojenosti zaměstnanců klienta.

Umožníme tak klientovi soustředit se na svůj byznys a neřešit, že někomu doma zlobí počítač, co má na práci.

Komunikace je klíč

V době vzdálené podpory po telefonu klademe mnohem větší důraz na srozumitelnost komunikace IT technika, který pomáhá zaměstnanci klienta s jeho IT problémem.

Věnujeme značné úsilí, aby naši technici mluvili lidskou řečí a nebyla to pro člověka neznalého IT španělská vesnice.

Rychlost a efektivita je cesta k úspěchu

Většinu problémů, které mohou nastat i doma u zaměstnanců klienta dokážeme odhalit dřív, než na ně samotný zaměstnanec přijde a opravit je automatizovanými skripty, aniž bychom ho jakkoli zdržovali od práce.

Spokojenost klienta na 1. místě

Vždy, ale opravdu vždy ověřujeme, jestli je klient s naší prací spokojený a sbíráme zpětnou vazbu, jak můžeme pracovat ještě lépe, aby se stalo to, co se v IT světě moc nestává – aby zaměstnanci chválili IŤáky, co se o ně starají.

Neriskujeme, ale pomáháme

Víme, že tato doba není pro nikoho příjemná a „riskovat“ změnu IT firmy může vypadat jako strašák, co se v době koronaviru nemůže vyplatit. Opak je pravdoukdy jindy udělat změny ve firmě, když většina firmy sedí doma a změna pro zaměstnance je jen v tom, kdo sedí na druhé straně telefonu, kdo jim zrovna opravuje počítač.

A čistě z finančního hlediska – je levnější platit vlastního IT zaměstnance, co sedí doma a dělá tu samou práci, jako by mohla dělat externí IT firma, která má IT zaměstnanců tucet a jsou pravidelně školení a nemají dovolenou?

Korunka ke korunce…

Chci nezávaznou nabídku

Smart One s.r.o.

Na Poříčí 1041/12, 110 00 Praha 1
IČ: 01878565, DIČ: CZ01878565

Datová schránka: r95wsey

Po-Pá (09 – 17)
info@smart1.cz
+420 270 003 220

HELPDESK (reakční doba smluvně)
helpdesk@smart1.cz
+420 270 003 222