Správa IT

Hledáte kvalitního a spolehlivého partnera, který se postará o Vaše IT? Již nemusíte hledat. Poskytujeme dva typy služeb, které zajistí Vaši maximální spokojenost.

Ať už chcete ušetřit, nebo hledáte špičkový a neomezený servis, u nás budete jako doma.
START – Jste menší firma a potřebujete občas s něčím pomoci. Chcete super servis za malé peníze a vědět, že se o Vás má kdo postarat. Nechcete ústupky v kvalitě servisu.

Cena správy IT od 1 500 Kč měsíčně

NO-LIMIT – Chcete špičkový servis s neomezenou pracovní dobou, tak jako kdybyste měli vlastního ajťáka. Vyžadujete pouze nejlepší servis kdykoliv je to potřeba a bleskové reakční doby s neomezeným počtem požadavků.

Cena správy IT od 10 000 Kč měsíčně

Správa IT s námi

  • Komunikace v CZ i AJ
  • Za smluvní cenu máte specializovaný tým lidí, kteří se o Vás starají a jsou zastupitelní
  • Máme bezpečnostní prověrku NBÚ a jsme oprávnění pracovat s utajovanými informacemi
  • Zaměstnanci jsou pravidelně školeni, viz certifikace
  • IT řešíme od A do Z, včetně výběru vhodných dodavatelů až po licencování
  • Vzdálená i místní IT podpora
  • Naši IT zaměstnanci jsou hodnoceni dle Vaší spokojenosti -> zaručujeme perfektní servis
  • Helpdesk telefonní linka pro hlášení urgentních požadavků
  • Online ticketovací systém pro hlášení požadavků mailem – dostupný 24/7/365
  • Evidence požadavků, historie řešení a pravidelný reporting klientovi
  • E-shop se splatností faktur 14 dní
  • Garantovaná reakční doba (SLA)
  • V případě urgence zásah i do několika minut
Správa IT - Smart One ajťák

reakční čas

0

dojezdový čas

0

obětavost

0%

Poskytované služby

Správa PC / NB

    Správa IT - PC / NB
  • Hardwarová správa
  • Sofwarová správa
  • Monitoring
  • Zabezpečení
  • Antivir
  • Instalace a nastavení
  • Konzultace
  • Vzdálená podpora
  • On-site podpora

Správa Serverů / Cloudů

    Správa IT - Serverů / Cloudů
  • Hardwarová správa
  • Sofwarová správa
  • Monitoring
  • Zabezpečení
  • Antivir
  • Office 365
  • G-Suite
  • Microsoft Azure
  • Microsoft Sharepoint

Správa Poboček

    Správa IT - Poboček
  • Tiskárny
  • WiFi
  • Switche
  • Routery
  • Firewally
  • Kamery
  • Lokální kabelová infrastruktura
  • Správa internetového připojení
  • Pořizování hardwaru / softwaru / licencí

Ceník správy IT

NO-LIMIT

Vhodné pro větší a roustoucí firmy.
10 000 Kč
Bez závazku (25% sleva za závazek)
Správa PC / NB
Správa Serverů / Cloudů
Správa Poboček
Reakční doba do 2 hod
Neomezený počet požadavků
Neomezený počet výjezdů
POPTÁVKA: NO-LIMIT
Nevíte kterou variantu zvolit? Zavolejte nám a vymyslíme to společně.
+420 270 003 220

Výhody a garance správy IT s námi

Bezpečnostní prověrka NBÚ

Vlastníme NBÚ certifikaci úrovně: TAJNÉ
Vaše data jsou s námi v bezpečí.
Od roku 2016 jsme získali díky outsourcingu IT pro Evropskou Vesmírnou Agenturu bezpečnostní prověrku od Národního Bezpečnostního Úřadu (NBÚ) na úrovni TAJNÉ, což je druhý nejvyšší stupeň bezpečnostní prověrky v ČR.

Díky této prověrce můžeme poskytovat IT služby pro bezpečnostní složky státu, jako jsou policie, armáda, aj.

Je to pro nás určitá vizitka kvality našich služeb a pomáhá nám navázat důvěrný vztah s našimi klienty na poli IT bezpečnosti.
NBÚ certifikát

Pojištění do 10 000 000 Kč

Nechali jsme se pro Vás pojistit až do výše 10 000 000 Kč na IT odpovědnost.
V rámci bezpečnosti pro naše klienty máme pojistku IT odpovědnosti do výše 10 000 000 Kč, která pokrývá IT služby.

Reálně tak můžeme pokrýt případné ěkody neodborným zásahem až do této výše a klient tak může zůstat v bezpečí, že jakákoli případná IT škoda zaviněná naší firmou bude pokrytá.

Nikdy jsme však nemuseli čerpat jedinou korunu na správu IT, kterou klientům poskytujeme a věříme, že to tak zůstane i nadále a budeme poskytovat stále stejně kvalitní IT služby.

Zálohování 24/7/365

Bereme zálohování velice vážně a proto každému klientovi zálohujeme vše důležité.
Ochrana proti zavirování ransomwarem je zálohování.

Vždy při vstupním IT auditu u nového klienta vyhodnotíme všechna rizika a nastavíme správné procesy v rámci zálohování kritických dat.

Všechna důležitá data zálohujeme jak v lokalitě klienta, tak off-site (mimo lokalitu), abychom měli pokrytou situaci pro extrémní případ, že bude vytopená serverovna a klient potřebuje obnovit data.

Automatizace

Vše co jde v rámci správy IT automatizovat, tak automatizujeme. Neztrácíme Váš čas.
Naši klienti nechtějí ztrácet čas věcmi, které jsou udělat rychleji a chytřeji.

Proto používáme sofistikované softwary outsourcingu IT a můžeme automatizovat takové věci, jako windows aktualizace.

Počítače klienta si vzdáleně zapneme dle domluvy s klientem v noci o víkendu, zaktualizujeme a zase je vypneme. A to vše plně automatizovaným procesem, který jsme si nastavili v našem softwaru na správu IT.

Výsledek je takový, že uživatel neztrácí čas v pondělí ráno před obrazovkou počítače, který za běžných situacích píše "aktualizuji, prosím čekejte..." - to se s námi nestane.

Tomu a mnoha jinému se s námi a Vaší zaměstnanci se budou moci plně věnovat práci a nezdržovat se IT technikou. 

Nahrazujeme IT oddělení

Všichni naši zaměstnanci pro Vás pracují tak, jako kdyby byli Vaši zaměstnanci.
Slyšeli jsme již nesčetněkrát od klientů, že "nechceme vlastní IT oddělení".

Naše IT služby jsou koncipovány tak, že Vám kompletně nahrazujeme vlastní IT oddělení formou externí správy IT.

Naši lidé pro Vás pracují úplně stejně, jako kdybyste měli vlastní ajťáky, ale neřešíte dovolenou, nemocenskou, IT školení, pracovní místo, vybavení, atd. Poskytujeme vše externě, ale s kvalitou špičkového IT servisu.

95% požadavků řešíme vzdáleně a zbylých 5% vždy operativním zásahem u Vás v kanceláři.

Vaše spokojenost s IT službami je naším cílem.

Přechod od konkurence

90% klientů, které máme jsme přebírali od konkurence.  Je to pro nás denní chleba.
V 90% případů kdy se nám ozve potenciální klient, tak je nespokojený se současným IT a chce přejít jinam.

Díky této skutečnosti máme bohaté zkušenosti s přebíráním IT po končících konkurenčních firmách, či dokonce vyhozeném zaměstnanci.

Umíme převzít IT správu klientova kdy odcházející ajťáci předají veškeré přístupy a dokumentaci, tak si dokážeme poradit i s tíchým převzetím, kdy končící ajťací zatím neví, že budou končit, jelikož majitelé mají obavu z nějakých nepříjemností a naschválů.

Tímto vším jsme si již pří oursourcingu IT prošli a tak nás nic nepřekvapí. Jsme připraveni.

Nástroje pro správu IT, které používáme

HelpDesk

Ticketovací systém, kterým evidujeme všechny požadavky klientů 24/7
Každý požadavek klienta evidujeme v našem ticketovacím systému a dokážeme reportovat managementu klienta.

Všechny požadavky nahlášené do našeho systému mají SLA(reakční dobu), do které se musí ozvat náš ajťák a začít na požadavku pracovat.

Díky tomu můžeme garantovat smluvní reakční doby a nestane se tak, že by nějaký požadavek skončil ve skříni s kostlivci po staré IT firmě.

S námi budou všechny požadavky včas odbaveny a vyřešeny.

RMM

Systém pro vzdálenou plochu, monitoring a údržbu IT techniky klienta
Správný nástroj na správu IT je nezbytný pro jakoukoli IT firmu, která to myslí s IT outsourcingem vázně.

My ve Smart One používáme nástroj, který dokáže monitorovat a hlídat zařízení klientů tak, abychom vědeli o hrozícím problémů s IT technikou klienta dříve, než problém nastane a mohli jsme ho preventivně vyřešit.

V ideálním případě by klient vůbec neměl vědět o tom, že nějaké ajťáky má, protože mu vše díky kvalitní preventivní práci funguje a působí to, že s IT technikou žádné problémy nejsou :-)

Takový je naše práce a věříme, že budeme o kvaliách našich IT služeb přesvědčovat stále více klientů.

AirWave

Dohledový a konfigurační nástroj infrastruktury
AirWave umí zprostředkovat management/dohled i nad aktivními síťovími prvky jiných výrobců (Cisco, Juniper, Meru, Motorola, samozřejmě řadu původních produktů HP apod.). Tuto platformu je možné virtualizovat (VMware ESX(i), Hyper-V) nebo ji naistalovat na fyzický stroj.

 - Dlouhodobé sbírání statistik (v jednotkách let) provozu a logování (z podhledu Wi-Fi infrastruktury i na úrovni připojených klientských zařízeních)
 - Možnost vytváření rozsáhlých reportů o provozu v síti a jejich pravidelné rozesílání emailem
- Centrální konfigurace a dohled všech připojených prvků
 - Emailové/SMS notifikace v případě zaznamenání problémů na Wi-Fi infrastruktuře
 - VisualRF – šikovný nástroj pro grafické zobrazení Wi-Fi pokrytí v reálném čase na základě vložených půdorysů. Je možné vložit více lokalit. Nástroj umí i modelaci pokrytí mezi patry (multi-floor planner).
 - Clarity – funkce Clarity přehledně zobrazuje počet chybných/provedených asociací, autentizací, přidělených DHCP adres a DNS dotazů v závislosti na určitém časovém intervalu. Funkce může pomoci v ucelení představy o aktuálním i dlouhodobém stavu Wi-Fi sítě a může efektivně nasměrovat k ohniskům problémů, a tím výrazně usnadnit diagnostiku celé sítě.
AirWave

Vybrané reference

Správa IT - ArrielloSpráva IT - OmnipolSpráva IT - Urban SurvivalSpráva IT - Klasické Gymnázium Modřany

Naši partneři

DellESETConnectWiseMikrotikSynologyGsuiteHPEMicrosoft
Máte zájem o nabídku na správu IT? Kontaktujte nás.